Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2015. augusztus 28., péntek

A négy napos ünnep

Ezen a nyáron a ház felújításai miatt a szabadság elmaradt. Mármint Apa és én maradtunk le a nagy pihenésről, amit általában Erdélyben szoktunk tölteni. Levinek , az én megítélésem szerint fantasztikus nyara volt (remélem, ezzel ő is egyetért), de Apával a munkára koncentráltunk az elmúlt hetekben és hónapokban. Még további munkálatok várnak ránk, de úgy terveztük, hogy a négy napot kihasználjuk arra, hogy egy kicsit együtt legyünk és családi programot tervezzünk.
A nyári bakancslistát magunk elé vettük és annak segítségével próbáltuk megszervezni a négy napot, na meg a plusz extrákkal, kívánságokkal.  Mikor felvázoltuk terveinket és lehetőségeinket  Gábornak, örömmel csatlakozott hozzánk, de biztos vagyok benne, hogy nemcsak a programok miatt. Mindig is nagyon jól eljátszott Levi és Gábor, igaz, régebben több kisebb vita volt köztük, de most már az is megszűnt. A legnagyobb egyetértésben játszanak, terveznek, tévéznek, legóznak és huncutkodnak.
Szerdán, ami még nem tartozott a négy naphoz, szinte egész nap bent voltunk, főztem, takarítottam (hogy a négy napba ne kelljen), a fiúk pedig legóztak, szinte egész nap. A délutánt egy kis tescós - szükségszerű - bevásárlással dobtuk fel, a gyerekek , hosszú idő után,újra bementek a játszóházba, ami 12 éves korig van, így lassan kinőnek onnan is.

20-án meglátogattak Gyula papáék, de mivel már beterveztük a Vasúttörténeti Park meglátogatását, nem sokáig maradtak. Készülődve a tervezett programra, arra a következtetésre jutottam, hogy én már sokszor láttam (magamhoz képest) a Parkot, ezért a fiúknak felajánlottam, hogy legyen ez egy pasis program. Az lett. Este pedig Apa gyerekkori barátainak Gellért-hegyi lakásából gyönyörködtünk, a szinte kézzel érinthető tűzijáték élményeiben.

https://www.youtube.com/watch?v=tyUdaPPnEZ4&feature=youtu.be

21-én délelőtt egy izgalmas kísérletet találtak a fiúk, amit meg is csináltak, utána pár napban még néhányszor. Nemcsak izgalom volt, de iszonyú büdös is :-)

https://www.youtube.com/watch?v=YCs5ia0cXRA&feature=youtu.be



Majd délután elmentünk J. barátnőmhöz, akinek az ablakából rá lehet látni az Éjjel-nappal Budapest hajójára, és mivel arra jártunk, nem hagyhattuk ki, hogy megkeressük. Nem lehetett közel menni, de így is nagy volt a fiúk élménye, és ráadásul éppen forgatás zajlott, ami emelte az esemény színvonalát.

De ha már arra jártunk, nem hagyhattuk ki a Burger Reactort sem,
 ezért este elmentünk a Római partra és elindultunk egy irányba, bár fogalmunk nem volt, hogy egyáltalán ott van-e. A fiúk "szaglása" jónak bizonyult, mert hamar felfedezték a büfékocsit, ami magányosan álldogált a parton, szemben a sorozatban lévő izgalmakkal.
Egy jó nagy lángossal és két adag sültkrumplival zártuk a Római parton a napot, és még sétáltunk is nagyot (egészen az autóig pár métert).

A következő nap újabb izgalmak vártak ránk a Kopaszi-gáton, a már említett Apa és K. egy perces biciklitúrája, amit Levi és Gábor is kipróbáltak. Őket nem viselte meg annyira :-)





Nagyon gyorsan eltelt a négy nap, és ami igazán jó volt, hogy együtt voltunk.

Nincsenek megjegyzések: