Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2010. július 2., péntek

"Buli van a strandon, a Vági strandon, velünk együtt tombol a nyár"

A tegnapi napra mondhatnám, hogy eseménytelenül telt. Mihez képest?  A nagy meleg miatt inkább itthon élveztük a hűvös lakást, és nem próbálkoztunk a kinti programmal, ám próbáltuk egy kissé elviselhetővé tenni a meleget, és egy kis strandot csináltunk.  Sok (jó)gyerek kis helyen is elfér :-)


Egy strandoláshoz úgy-e nem illik főzelék, ezért választási lehetőség volt számunkra, hogy pizzát rendelünk vagy mekibe megyünk. Az utóbbi mellett döntöttek a Lurkók, de ez azt is jelentette, hogy ki kellett itthonról mozdulni. Én a pizzát választottam volna, mert finomabb, lustább vagyok és melegem volt :-)
Fanni, Levi és Gábor pedig logikusan építették fel az ebéd lehetőségeit, hogy ha pizzát rendelünk, nem lesz hozzá játék és nem jár utána fagyi, és ha még aszalódnunk is kell a negyven fokban és kockáztatjuk a hőgutát, megéri..szerintük. Én meg mit tehettem három játékra és fagyira vágyó gyerek mellett? Bólogattam és megadtam magam. (Meg persze kicsit sajnáltam is :-))

A délutánra a csendes(ebb) játék volt a jellemző, bár a rendetlenségre még azóta sem találtam meg a megfelelő szót. De a pakolásra sem! Hiába kértem egy órán keresztül, hogy tegyenek rendet, olyan érzésem volt, hogy elfelejtettek magyarul. Csak néztek rám őszinte, ártatlan szemekkel, hogy mi a fenét kérhetek én Tölük. Nos, Levi is tud rendetlenséget csinálni, a Fanni is, de ha ketten vannak, mesterfokon űzik. Ilyenkor nincs egy talpalatnyi hely a szobában és ha még akad is tenyérnyi, biztos, hogy a polcon találnak olyan játékot, amit oda még kilehet borítani. Ekkora kupit nem lehet összepakolni, csak ha Apa is segít. Segített...zsákkal a kezében :-)

2 megjegyzés:

fenci írta...

Szia! nagyon élvezem ezeket a beszámolókat - hát látom nem unatkoztok, az biztos! És szépek a virágok is a háttérben!Puszi

cseva írta...

Nem unatkoztunk a héten, de nagyon élveztem a sok gyereket magam körül. Meglásd, hogy milyen jó :-)