Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2009. november 10., kedd

Régen jártam erre!
Többször is próbálkoztam, de nem engedett be a saját blogom. A jelszó nem volt jó neki, pedig hiába tudtam, hogy tökéletesen írom be. Így aztán a könnyebb utat választottam és "elfutottam". Bár nem is történt az elmúlt egy hónapban olyan fontos esemény, ami nem maradhat ki a feljegyzésekből.
Persze minden fontos! Minden napnak minden perce tartogat valamit, akár örülünk neki, akár nem, akár magunkévá tesszük, akár szeretnék megszabadulni mielőbb tőle.
Az elmúlt egy hónapot teljesen körbelengte az oltassak vagy ne oltassak kérdése. Erről szólt minden. A tévé, a rádió, a szomszéd, a munkatárs, az ovis anyuka és mindenki ugyanazt mondta, hogy nem tudja. Mi is csatlakoztunk a tanácstalanok köréhez. Mostanra érett meg a gondolat és elhatározás. Oltatunk! A belső hang ezt súgja, és még soha nem hagyott cserben a megérzés.

Nincsenek megjegyzések: