Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2009. július 29., szerda

Újabb két kis sikertörténetet szeretnék leírni! Minden pici kis történet fontos, mert ezek adnak hitet és lendületet - mondta D. L.
A tanfolyam olyan sokszor elhangzott és ajánlott könyv (A vonzás törvénye) után "nyomoztam" a neten. Megvenni nem akarok (nem akarok most könyvekre költeni, az udvar rendberakására gyűjtve), de nagyon szerettem volna elolvasni. A Titok című könyv szintén az elolvasandó könyvek listájának élén áll. Néztem oldalakat, ahol olcsóbban lehetne megszerezni, de nem sok sikerrel. Egy kolléganőm lejött a könyvtárba és gondoltam, mivel ő szokott hasonló témájú könyveket olvasni megkérdezem. De, fent van a szobámba, ha gondolod, felmegyek érte - mondta a Vonzás törvényére. A Titok című könyvet az anyukája olvassa, de utána majd azt is elhozza, bár a filmet letudom tölteni a netről és szintén a kolléganőm segítségével. Akartam, szerettem volna és sikerült.

A másik történetem: B. barátnőmet két-három hete próbálom telefonon elérni, de több csöngés után bekapcsol az üzenetrötzítő. Nyaralni vannak biztosan, nyugtáztam magamban a tényeket. Majd rákövetkező héten szintén sikertelenül próbálkoztam. Majd közös M. barátnőnknek panaszkodtam, hogy biztos, vagy elromlott a telefonja vagy lecserélte a számot, mert nem tudom elérni. Most beszéltem vele az előbb - mondta M. barátnőm. Lehet, hogy direkt nem veszi fel B. a telefont? :-)
Éppen elhatároztam, hogy még teszek egy próbát valamelyik nap és ha nem sikerült írok neki levelet. Délután hazafelé menet, leszálltam a villamosról és szokásomtól eltérően nem mentem a busz végállomására hanem a 100 forintos üzlet felé tartottam, hogy majd ott felszállok. Amint átmentem a zebrán B. barátnőm fordult be a 100 forintos üzletbe. Utána lopakodtam és mint aki véletlenül kerül oda, vártam amíg észrevesz. SZIA! - kiáltott fel örömébe. Éppen rád gondoltam, hogy milyen régen találkoztunk és ha én nem kereslek, te nem hívsz - mondta kissé szemrehányóan. Tisztáztunk mindent, a telefonszáma persze működött, de ennek valamiért mégis így kellett történie. Hiszek ebben és egyre jobban!

Nincsenek megjegyzések: