Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2009. július 30., csütörtök

Ma két idézetet olvastam, az egyik jópofa, a másikat már ismertem de sajnos már régen jó mélyen raktároztam az agyamba és nem nagyon jutott mostanában az eszembe.
Ha citromot kapsz az élettől, csinálj belőle limonádét - szól az egyik. Egy nagyon kedves, mosolyogni való idézet, pedig nagyon mély tartalma van.
A másik idézet, ami nem szószerint való, de így hangzik: Istenem, azt mondtad, hogy Te mindig mellettem leszel, és látom, hogy a két lábnyom közül az egyik hiányzik, pont amikor a legnagyobb szükségem lett volna arra, hogy mellettem légy. Fiam, ahol egy lábnyomot látsz, ott a karomba vittelek! Olyan jó lenne erre nagyon sokszor emlékezni és mélyen magunkévá tenni, hogy a legnehezebb helyzetekben sem vagyunk egymagunk.

Nincsenek megjegyzések: