Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2009. augusztus 3., hétfő

Amióta igyekszem pozitívabban gondolkodni, mintha az élet is könnyebb volna :-)
Bár még gyakorolnom kell , de a napi két-három relaxálás nagyon jót tesz. Szeretném ha ez a szám mindig is megmaradna és egyre jobb és jobb lenne. Ezen leszek. Pénteken is lefeküdtem fél háromkor relaxálni, négykor pattant ki a szemem, hogy Leviért kell menni az oviba:-)
Apropó Levi! Vagy érzi, hogy nyugodtabb vagyok, vagy én érzem, hogy változnak a dolgok, de az elmúlt napokban, mintha könnyebb lenne vele. Még mindig oda kell figyelni arra, hogy mit és hogyan mondjuk, lehetőleg kevés lehetőséget hagyva mindenféle negatív megnyilvánulásának. Hétvégén talált egy playmobilos újságot, és kitalálta, hogy neki kell a benne szereplő vonat, sínekkel együtt. Hiába győzködtük Apával, hogy nagyon drága és nincs annyi pénzünk, a makacsságán nem sikerült túllépni. Egy hirtelen ötlettől vezérelve felajánlottuk Apával, hogy az összes játékát eladjuk és abból megtudjuk venni a hőn áhított játékot. Gondolkodott néhány percet, majd áldását adta rá. Eltűnt és pár perc múlva visszajött, elújságolva, hogy a darut szétszedte és berakta a szekrény alá (eldugta), hogy az ne adjuk el. De az autókat se adjuk el, minden mást igen. Illetve, .... - és sorolta tovább a játékokat :-)
Olyan nagy fiú lett!!! A hétvégén tűnt fel, hogy már megint mennyit nőtt, és mennyivel másabb lett mint eddig. Továbbra is az egyik meséje az "esküvős mese", amire gyakran tart igényt.

Van néhány újabb sikerem, főleg a három ujjas technika alkalmazása a legjobbnak, és talán azért, mert olyankor használom amikor gyors segítségre van szükségem. A többi programozás eredménye még nem jött el, de az is megérkezik.
Vasárnap rejtvényt fejtettem. Van az a fajta rejtvény, amibe a szavakat "eldugják" több irányba. Van amikor türelmesen megcsinálom, de főleg az a jellemző, hogy ha nem találom az utolsókat tovább lapozok. Ezúttal ha nem szökött semmi a szemem elé, három ujj technika és amint kinyitottam a szemem rögtön két-három szót láttam meg. Rekord idő alatt fejtettem meg a rejtvényt.
Még aznap délután megígértem Levinek, hogy legóból kukásautót építek. Mivel rengeteg legóval és egy kupacba, elég nehezen ment a kis alkatrészek megtalálása. De segített az előbb említett technika. Már csak nevetni tudtam rajta és azt mondogattam , hogy nem hiszem el, pedig ilyet nem "illik" mondani, de így éreztem. Igaz, így is több óra kellett mire a sok pici alkatrészekből kukásautó lett.

Hát a múlt héten csíráztatásra "ültetett" babjaim nem akartak semmit csinálni. Köszönték szépen, jól elvoltak a napon a vizes vattán, de hiába programoztam rájuk, őket, meg sem mozdultak. Hétvégén a bablevesnek szánt babból elcsórtam négyet és újra próbálkozok velük. Ma hívott É. agykontrollos , esettanulmányos párom, hogy milyen jól sikerült a babos kísérlete. Nemcsak őt, hanem engem is meggyőzött, hogy mennyire működik, azért remélem, hogy az én babjaim is bizonyságot tesznek az elme ilyen fantasztikus működéséről.

És még egy újabb bevonzás! A tavaszi mélypont után elhatároztam, hogy pozitívan állok a dolgokhoz. HOgy lehet egy betegséghez pozitívan állni? Először is, hogy ne legyen betegségtudatunk, másodszor, hogy minden alkalmat találjunk meg, ami segít az állapot javításában. Így jött az agykontroll ötlet. Aztán Domján László könyvében olvastam, hogy autoimmun betegeknek nem ajánlott tejtermékeket enni, mert az csak az állapot romlását okozza. Így hát áttértem a vegán életmódra és élvezem is. Főleg a tudatot, hogy magamért sokat (t)eszek. Mindennapi relaxálásaimba azt képzelem el, hogy egészséges vagyok, ezért aztán úgy érzem, hogy jönnek az újabb módszerek arra, hogy hogyan legyek egészségesebb és hogyan legyek egyre jobban. Ma találtam egy cikket az autoimmun betegek és az omega-3 zsírsavak közötti nagyon jó kapcsolatról. Egy statisztika szerint az eszkimóknál olyan ritka az autoimmun betegség mint a fehér holló a sok halnak és fokának köszönhetően amit megesznek. Ma első utam egy gyógyszertárba vezet. Egy másik cikk a zöld tea áldásos hatását írja le, ami szintén fontos egy ilyen betegségnél. És tudom és hiszem, hogy újabb és újabb ötleteket kapok, hogy mit tehetek a magam érdekében.

Nincsenek megjegyzések: