Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2015. szeptember 4., péntek

Hajnal

A mai reggel is úgy indult mint a többi. Öt óra tájban pihenten, frissen és az új nap adta lehetőségek örömével vettem az irányt a kávéfőző felé. Éppen, hogy elkészült a reggelt élvezetessé tevő kávé, nyílt a szoba ajtaja és megjelent Apa álmos szemekkel, bár magához képest igen fürgén, és ment is ki az ajtón az udvarra. Én meg csak pislogtam jobbra-balra, mert nem értettem a hirtelen kialakult eseményeket. Igen, akkor jól hallottam - mondta Apa, én meg csak néztem, hogy mi történik. Jól hallottam, hogy esik az eső - ismételte magát Apa, én meg az esőcseppek láttán egy kissé megnyugodtam, hogy Apa nem alvajáró és nem is álmodott rosszat, valóban esett néhány csepp. De ezért kelt volna fel hajnalban, hogy egyszemélyes meteorológiai jelentést szolgáltasson nekem? Kétlem. Hamar kiderült a valódi oka. Bárcsak ne így lett volna! :-) Apa az időjárás megállapítása után, tett egy 90 fokos fordulatot, majd az egy hete befedett kiülőnek a tetejét elkezdte kalapálni egy gumikalapáccsal, hogy a három csepp eső elől megvédje a kilógó deszkát és kb. 40 centire "betolja" a tető alá. Ezzel nem is lett volna gond, ha nem hajnali 5.30 percet mutat az óra. Próbáltam megértetni vele, hogy talán nem ez a legmegfelelőbb pillanat, de Apa megnyugtatott, hogy az csak gumikalapács, így halkabb mint a vasból készült társa. Én meg védett helyre álltam, miközben azt figyeltem, hogy melyik szomszéd repít valamit Apa felé, és lássuk be, jogosan. Öt perc után végre újra csend lett.
Másfél óra múlva mikor Apa újult erővel a konyhafele járt és ránézett a reggelijére, meg is jegyezte, hogy milyen bőséges eledel jár neki. De ma különösen megérdemelte, már hajnalban megdolgozott érte :-)
Ha munka van, hát munka van - zárta rövidre Apa.

Nincsenek megjegyzések: