Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2015. március 24., kedd

Születésnapomra

41 éves éves lettem én....Petőfi Sándor után szabadon.


Nem érzem az elmúlást, nem érzem, hogy öregszem, nem érzem, hogy valami elmúlt (40 év), nem érzem, hogy lemaradtam valamiről. Akkor mit érzek?
Hálát! Az éjszaka egy órakor felébredtem és eszembe jutott, hogy ma van a születésnapom. Aztán az első gondolatom a hála volt! Isten iránt!Édesanya iránt! Hálás vagyok Istennek, hogy ilyen édesanyát adott nekem, aki most nincs is fizikailag velem, de mindig velem van és lesz. Aki hihetetlen erővel, kitartással küzdött azért, hogy mai is itt lehetek, és megünnepelhetem a 41-dik születésnapomat.
Hálás vagyok azért a virágcsokorért
és a gondosan kiválasztott glutén-laktóz- és cukormentes tortáért amit Levitől és Apától kaptam. Hálás vagyok azért a testvéri hívásért, ami tiszta szívből jött (éreztem). Hálás vagyok minden egyes jókívánságért amit a családtól, a barátaimtól és ismerőseimtől kaptam. Hálás vagyok azért a gondviselésért és isteni szeretetért amit mindennap megtapasztalhatok.
És egy kérésem van a továbbiakra: https://www.youtube.com/watch?v=qP7Ez32hwH0

Nincsenek megjegyzések: