Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2015. március 24., kedd

Apa csend mániája, avagy vágyainak sziporkái

Apáról ritkán esik szó itt, pedig Apa igenis itt van. Még csak azt sem mondhatnám, hogy csendben meghúzza magát, időnként persze hallatja a hangját, főleg Levinek, de akkor jó helyen jó időben.
Aztán van amikor Apa akkor is hallatja a hangját, amikor vágyik valamire, pl. a csendre. És ezt szóvá is teszi. Íme, néhány gondolatszikra: :-)

Az autóban bámultam ki az ablakon, arra eszméltem, hogy Apa megtörte a bambulásom folyamatát egy : na mi van Cica, miért vagy ilyen csendben? - kíváncsisággal. Mire magamhoz tértem és válaszoltam volna, Apa folytatta , mintegy magának: végül is addig jó, amíg csendben vagy - és saját viccén könnyesre nevette a szemét.

Születésnapomon a facebook előtt: megköszönöm a születésnapi köszöntéseket, írok mindenkinek - mondom Apának. Miért nem írsz egy közöset és akkor nem kell annyit írni? - kérdezi Apa, de aztán gyorsan a rejtett vágyai újra felszínre törtek és folytatja: addig jó nekem amíg írsz, addig is csendben vagy.


Nincsenek megjegyzések: