Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2011. szeptember 16., péntek

Szüret

Ma szüretelni indult az óvoda. Nagy volt az előkészület és az izgalom, főleg a beharangozott pogácsa és must miatt. Apa el is szaladt vödröt venni, mivel nem volt kis kosarunk, féltünk, hogy Levi nehogy megrakja a nagy kosarat és majd azt kelljen cipelnie. Apa megtalálta a megfelelő méretű vödröt, amibe lehet keveset és sokat is tenni. (A viszonyítás végett tettem mellé a dobozt.)


Aztán amikor az oviba értem, kiváncsian és erőmet összegyűjtve nyúltam a szekrény tetején lévő vödör után. Kicsit könnyűnek tűnt...




Ezt láttam benne! A szüret eredményét. (Nem a szőlő sok, hanem a tányér a kicsi. A legkisebb amit a szekrényben találtam)


Négy fürt szőlőt, és néhány lehullt szem mellette. Levi , ezt mind te szedted? - kérdeztük egyszerre M-val, M. anyukájával. Nem, segítettek - jött a válasz őszintén. Aztán fény derült mindenre: hárman szedték ezt a mennyiségű szőlőt.
És este jött felém egy igen komoly kérés: Anya, légy szíves csinálj belőle mustot. 

Azért én már sejtettem valamit, hétvégére a piacon biztos ami biztos alapon vettem egy kiló szőlőt.

Nincsenek megjegyzések: