Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2010. június 4., péntek

"A" Segítség

Elvileg lassan itt a nyár! Bár már június van, a folyamatos esőzések és időjárási viszontagságok miatt nehezen hisszük, hogy a nyarat "élvezzük". És a nyár kezdetével az oviba is szünet lesz. Hamarosan. Tervezgetünk jó kis programokat és játékokat. Szeretnénk élvezni minden percében. Terveimet felvázoltam Leventének, aki csillogó szemekkel bólogatott, örömkiáltásokkal nyugtázta az előtte álló hetek lehetőségét. Ám, ekkor jöttem újra én! Ennek ára van! Mivel én is élvezni szeretném a nyarat, és nem megszakadni, na meg odafigyelni magamra a gyógyulás érdekében, kértem Levit, hogy együtt csináljunk mindent. Együtt élvezzük a lehetőségeket, de otthon is segítsen nekem. Na nem nagy dolgokra gondoltam, pl. a hiszti elhagyása (hogy az mennyi energiát és időt spórol meg), meg játékok elpakolása is hasonló dolgok. Levente örömmel közölte (és minden valószínűség szerint meggondolatlan kijelentést tett) , hogy ő majd segít a takarításban, a porszívózásban és az ékszerkiválasztásában. Az utóbbi hatott meg a legjobban. Hiába, egy Igazi Férfi feltudja mérni, hogy milyen nehéz reggel a legmegfelelőbb ékszert kiválasztani amibe aztán egész nap jól érezzük magunkat. És egy jól kiválasztott ékszerben a takarítás is élmény lehet :-) (még sosem tapasztaltam)

Nincsenek megjegyzések: