Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2009. december 4., péntek

Ha a múlt hétvégére azt írtam, hogy nagyon jó, hát a következő hétvégére sem panaszkodom. Mivel Kati mamának november 25.én névnapja van, így általában mindig leutaztunk ilyenkor Orosházára felköszönteni. A terv most sem volt másképp! Az Élet és (egy kis magány utáni) vágy közbeszólt. Eljátszódtam a gondolattal, hogy egész hétvégét egyedül tölthetném könyveim és a tévé társaságában. Így a Fiúk péntek délután elindultak és vasárnap délutánig egyedül töltöttem napjaimat. De jó is volt!!! Évek óta nem volt ilyenben részem. Egész nap olvastam, tévéztem, pihentem és élveztem a csendet. Ezúttal is köszönöm Nektek Fiúk a lehetőséget !:-)
Szombaton azért egy kis üvegfestékezést is beiktattam, így amikor Levi hazajött, rögtön nekiállt ő is. Így elkezdődött az adventi hangulat kialakítása a lakásban.

Nincsenek megjegyzések: