Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2019. február 3., vasárnap

Tudunk vagy nem tudunk?

Nagyjából. 
Szembe jött egy hirdetés: 
"Gyertek át péntek este! Kvíz, vetélkedő, nyeremények!

Regisztráció szükséges, kommentben jelezd, hogy hány fős csapattal jössz!

A Quiz@ egy csapatjáték, amiben barátokkal együtt játszva kell megoldani különböző feladványokat. A kérdések minden témakört érintenek: általános műveltség, logikai feladványok, képek, filmkockák, zenék felismerése és még sok egyéb.
A Magyarországon egyedi kérdésköröket tartalmazó vetélkedőben, a kreatív gondolkozásra is szükséged lesz, a szerencse is a kezedre játszhat, és a taktikai érzékedet is használhatod.

Minden alkalommal egy kis időutazást teszünk a nyolcvanas és kilencvenes évekbe, új, érdekes dolgokat tudunk meg a világról és próbára tesszük emlékező képességünket, miközben legjobb barátainkkal iszogatunk és szórakozunk.

A részvétel ingyenes, a győztes csapat értékes ital nyereményt vihet haza, vagy ihatja meg a helyszínen kedve szerint.

Tedd próbára magad, ismerj meg új embereket és játssz egy jót.. vigyázat, erős függőséget okoz."

Jelentkeztünk és elmentünk a budaörsi PostArtra a kocsmaquizre, hogy rájöjünk, hogy miből, mennyit, és mennyire gyorsan tudjuk a feltett kérdésekre a választ.
Engem már régebb óta izgat egy ilyesfajta megmérettetés, egy kicsit félve tettem fel a kérdést Apának, hogy van-e kedve jelentkezni? Persze, próbáljuk meg - lelkesített Apa. Hat főre foglaltam helyet, mert hát ez csapatjáték, így nem mindegy, hogy kiket hívunk el, ha nyerni nem is feltétlenül akarunk (pedig jó lenne), de azért  sereghajtók se legyünk.
A középkorosztályt Apával már képviseljük, jó lenne fiatalokat is bevonni. Örülnék ha Levi is csatlakozna, de ismerjük a szitut: kamaszkor, szülőkkel együtt, nyilvános hely...nem sok  (0) esélyt láttam, ám egy óvatlan pillanatban mégiscsak megkérdeztem, hogy nincs-e kedve velünk tartani? De - válaszolt a legnagyobb természeteséggel. Visszakérdeztem, nem voltam benne biztos, hogy jól értette-e, vagy én hallottam esetleg rosszul a választ.
Bíztam benne, hogy Balázs és Klaudia érdeklődését is felkeltjük, és szívesen csatlakoznának hozzánk. Csatlakoztak.
Összeállt a mi kis csapatunk, lelkesen ültük körül az kocsmaasztalt és izgatottan vártuk a kihívást.
A középmezőnyben végeztünk - elsőre nem is rossz - szemben a többi csapattal akiknek már rutinjuk volt. Őket már beszippantotta addigra a játék. Most már minket is.
Levi volt az első aki hangot adott a tetszésének (ez baromi jó volt), és kérte, hogy most azonnal foglaljunk asztalt a következő alkalomra. Én pedig hálás vagyok, hogy ilyen tartalmas minőségi időt tölthetünk együtt, ahol egymásra figyelve, összedobva a kis tudásunkat, képességünket, logikai rálátásunkat játszunk egymásért , magunkért. Nem feltétetlen a nyereményért, hanem a játékért. A jókedvért. A hangulatért. Március -jén újra megyünk. ☺





Nincsenek megjegyzések: