Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2018. május 6., vasárnap

Anyák napjára

"Minden nagyszerű gyerek mögött, ott áll egy anya, aki megvan győződve, hogy mindent elcseszett...":-)

...aztán vannak pillanatok, amelyek reményt keltenek, hogy mégsem.

Egy anyák napi gyöngyszem a múltból...a kedvencem.



Ma már nem kapok verset anyák napjára, de nagyon értékes beváltható bónuszokat igen, ami szintén nagy kincs számomra. Az "ölelést" be is váltottam rögtön...és a kávét is :-)
Engedélyt kaptam rá, hogy egyes cetliket többször is beválhatok, kivéve a mosogatógép kipakolás, porszívózás, zoknipárosítás, zokniteregetés. Az ágyban reggeli, ágyban vacsora kérdéses kategória, a kávéra és az ölelésre számíthatok máskor is. Ki is fogom használni :-D

Ez a kép már fent van párszor a blogon, tudom én azt, de ebben a korban már nehezen lehet rávenni egy "anyás" képre. Lehet, hogy pár évig kénytelen leszek ezt a fotót használni :-)

2 megjegyzés:

fenci írta...

De cuki :-) a régire gondoltam, az új Levire már nem merném ezt a jelzőt használni :-D én is hasonló kuponokat kaptam :-) - úgy látszik a kamaszoknak egyre jár az eszük...

cseva írta...

Vagy most ez a divat. Mivel úgyis ki kell pakolni a mosogatóból, porszívózni is kell, stb.stb. így aztán adnak is meg nem is. De mi örülünk persze nagyon, hogy nem feledkeztek el az anyák napjáról és tehermentesítenek a feladatok alól a kuponjaikkal. Én imádtam :-D