Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2016. november 25., péntek

Porszívózás

Lecseréltük a porszívónkat miután az elődjénél egy alapos porszívózás után még össze is kellett söpörnöm a "maradékot", hogy tiszta legyen a lakás. Hosszú tanakodás után sikerült kiválasztanunk egy mindentelnyelő porszívót. Simán kiválthatnék vele egy heti tornaórát, a végére kellőképpen szakad rólam a víz, főleg amíg a szőnyegről próbálom lehámozni a rácuppant porszívófejet, még úgyis, hogy a szívóerősséget csökkentem. 
Egy ilyen masinával hamar rendet lehet rakni a gyerekszobában is, igaz, hogy gyakrabban kell kiüríteni a tartályt a sok apró vacak miatt. Kértem Levit, hogy nézzen szét a szekrény, ágy alatt, és a földön árválkodó kacatjait, na meg a szekrény alatt lévő bujócskázó lim-lomokat szedje össze, mert nem vállalok értük felelősséget. Nyomatékosan felhívtam rá a figyelmét, hogy ez a porszívó az útjába kerülő földön lévő dolgokat egyszerűen beszippantja. 
Végeztem - húzta be maga után az ajtót Levi, majd vette a hátizsákját és elment iskolába. Én meg kinyitottam az ajtót és ezt találtam : -)



Nincsenek megjegyzések: