Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2016. szeptember 17., szombat

Visszapillantó



Hálás vagyok Uram

*az elmúlt nyár minden percéért
*hogy megvédtél minden bajtól, de köszönöm a kis akadályokat amikből csak tanulhattunk
*köszönöm, hogy sok programban lehetett részünk és adtál hozzá anyagi hátteret is
*hálával tele a szívem, hogy Leventének is sok élményben volt része ezen a nyáron is
*köszönöm, hogy ilyen családot adtál körém ajándékba, akikkel együtt sétálhattunk át a "nyáron"
*hálás vagyok, hogy újra elmehettem a szülőföldemre
*köszönettel tartozom minden mosolyért és szeretetért amivel otthon fogadtak
*köszönöm a finom falatokat amelyekkel a gyerekkoromra emlékezhettem, bár a szalonnával óvatosan ... tudod, a koleszterin miatt
* kimondhatatlanul hálás vagyok azért a pár perces békés és megnyugtató csendért, amit az újfalusi temetőben "hallhattam"
* hálát érzek, hogy sok kirándulásra vihettünk magunkkal vendég gyerekeket és Levi is megoszthatta az élményeit mássokkal
* hálás vagyok Kati mama kitartásáért és türelméért amikor vendégül látta Levit, és azokért a cselekedetiért amiben megmutatkozott unokái iránti szeretete
* köszönöm, hogy megáldottad őt azzal a leleményességgel, hogy a konyhaasztalt ping-pong asztallá alakította át, hogy a gyerekek játszhassanak, és köszönöm azt is, hogy az asztalra gofri kerülhetett a sok szomszéd gyerek számára
* hálás szívvel gondolok azokra az élménybeszámolókra amelyeket Levi mesélt arról a három napról amit a Lucáéknál és Lucáékkal tölthetett
* köszönöm, hogy a Gábor itt volt újra nálunk és jókat játszhattak Levivel
* bár nem túl esztétikus a zokni amit nyáron hordtam, de mégis szabadságot adott nekem, amiért hálával tartozom
* köszönettel tartozom, hogy Apa nagy álma teljesült, kérlek, hogy légy vele (akkor is) amikor a volán mögé ül
* köszönöm, hogy ha vendégek jöttek hozzánk, mindig volt étel amit az asztalra tegyünk
* hálás vagyok a nagy beszélgetésekért
* és a kis apró csodákért
* köszönöm, hogy Levi mellett átélhetjük  és megtapasztalhatjuk Apával a most kezdődő kamaszos éveket...ha kérhetnék hozzá Uram sok türelmet...(még egy picit többet, ha lehet)
* köszönöm, hogy minden reggel úgy ébredhetek fel, hogy egy újabb szép nap vár rám , még ha olykor nehézségek is állnak az utunkban, de nem tudok elég hálás lenni azért, hogy Te mindig ott vagy mellettem/mellettünk.
KÖSZÖNÖM!



Nincsenek megjegyzések: