Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2016. május 28., szombat

Kicsi a világ

A szelfik világát éljük, ezért jobb ha mindig mosolygunk, soha nem tudjuk, hogy éppen kik és honnan fényképeznek.
A minap a Thália színház padsoraiban ülve, éppen előttem szelfizett egy fiatal pár. Számomra teljesen ismeretlenek voltak, így nem is fordult meg a fejembe, hogy odébb húzódjak, amit különben sem tudtam volna, na meg úgy voltam vele, hogy vállalják azt a kockázatot, hogy más is képbe kerülhet rajtuk kívül. :-)
A héten újra elmentem a törzshelyes Tesco gyógyszertárba, ahol a gyógyszerésznő nagyon vidáman fogadott és meg is kérdezte, hogy milyen volt a Thália színházban. Esetleg Ön is ott volt? - kerekedett el a szemem?.Á, nem - és vigyorgott tovább. Az unokaöcsém és az új barátnője volt a szerencsés - harsogott tovább.
Az unokaöcs szerette volna a családnak "bemutatni" az új kedvest, és ehhez a színházban készített szelfit hívta segítségül. És ott volt az ifjú pár a képen, na meg középen ott virított az én fejem is harmadikként. Így jártak :-)

Nincsenek megjegyzések: