Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2012. szeptember 1., szombat

A család

Úgy szeretem az ilyen napokat! Amikor mindenki teszi a dolgát ... amikor valami megmagyarázhatatlan békében telnek az órák ... amikor a szó szoros értelmében is olyan családi egységet alkotunk, amit nem tud megbontani semmi ... amikor egy kicsit megfűszerezzük egy kis régmúlt zenével - Neoton, Apával nekünk nosztalgia, Levinek már történelem - amikor sok okunk van nevetni. Ilyenkor szeretném megállítani az időt és élvezni minden mozdulatát a meghittségnek.
Apa büszkén mutatta Levinek, hogyan kell összeszerelni az íróasztalt, és Levi lelkes inasként szorgalmasan lapozta az útmutatót.
 Én pedig a két kedvenc sütinket sütöttem meg, miközben belengte a légkört a vidámság, a zene és keveredett a finom szilvás süti és almás pite illatával.
Anya, tudod nekem mi a legfontosabb dolog a világon? - fordult felém minap Levente. Gyorsan átfutott néhány variáció ami elhangzik majd a Levi szájából, de nem számítottam az igazi válaszra: a CSALÁD.



Nincsenek megjegyzések: