Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2012. május 22., kedd

Nyolc év "szövetség"

Apával már nyolc éve alkotunk hivatalosan egy párt. Ma nyolc éve mondtuk ki azt a bizonyos boldogító igent, amit azóta sem bántunk meg, és remélem, hogy legalább még ötven évig élvezni is fogjuk a nyolc évvel ezelőtti fogadalom következményeit.
Abban biztos és bizonyos vagyok, hogy Isten is egymásnak teremtett minket, és az elmúlt évek ezt alá is támasztották. 
Bár Apával másképp gondoljuk az isteni tervet. Mivel én vagyok az idősebb (fogalmazzunk finomabban: érettebb pontosan kilenc hónappal), születésemkor Isten rám nézett és azt mondta, hogy "nincs a világon egy olyan tökéletes férfi aki illene ehhez a lányhoz, gyorsan teremtek egyet". És akkor megteremtette Apát nekem.
Apa szerint születésemkor Isten rám nézve úgy ítélte meg, hogy a világon nincs ekkora balek, aki feleségül venne, ezért gyorsan teremtett egyet. És akkor megteremtette Apát nekem.

Bárhogy is ítélte meg Isten, nem hibázott. Azóta is jóban-rosszban együtt. És ezért nagyon hálás vagyok!!!

Nincsenek megjegyzések: