Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2012. január 7., szombat

Frankfurti leves, avagy hogyan etessünk meg mindent a Fiúkkal?

Talán nem én vagyok az egyetlen, akinek időnként nehéz kitalálnia, hogy mit tegyen az asztalra. Lenne ötletem, bár én is elsősorban főleg a gyors és egyszerűen elkészíthető ételek híve vagyok, bár nem mellékes, hogy egészséges legyen és lehetőleg ne hizlaljon. A fent említett elvárároknak megfelelően nem egyszerű a menü összeállítása, főleg ha van még otthon két darab válogatós Fiú is. És hogy mit nem szeretnek? Hát....nem lenne elég időm leírni, de maradjunk annyiban, hogy időnként eléggé megnehezítik a helyzetemet.
Sokszor lemondok a kedvenceimről, csak mert nincs kedvem, időm és energiám több fele főzni. DE!!! Most megtaláltam a megoldást. Már nagyon régen ettem frankfurti levest, ami az egyik kedvencem. A Fiúk természetesen nem szeretik.
Aztán jött az ötlet: megfőztem a frankfurti levest és leturmixolva, pirított virsli karikákkal megszórva tettem az asztalra.
Vártam a hatást és a véleményt. Levi két tányérral evett belőle, Apa száját nyalogatva az első tányér után azon gondolkodott , hogy eszik még egy tányérral a "nagyon finom" levesből és inkább lemond a főételről.

Én pedig vérszemet kaptam és mondtam is nekik, ne csodálkozzanak ha időnként turmixolt ételt teszek az asztalra :-)

Nincsenek megjegyzések: