Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2011. január 13., csütörtök

Apró örömök

Igen! Mennyire fontosak az apró dolgok és örömök az életünkben. Sokszor nagy dolgokra vágyunk, aztán van amikor még nagyobbakra és elveszünk annak vágyakozásában. Hatalmas kísértésként csüng szemünk előtt a(z elérhetetlen) cél, legyen akár fizikai, akár érzelmi vágy. Pedig az apró örömök sokkal értékesebbek, fontosabbak és örömtelibbek. És csodálatosak. Ajándék!
A tegnap nagyon sok ajándékot kaptam, ami az egész napomat csodálatossá tette, és este sem akartam lefeküdni, élvezni akartam, fürödni vágytam abban az érzelemben amit kiváltott.
Apró, nagyon pici ajándékot kaptam, ami hatalmasra nőtte ki magát és eltöltött annak örömeivel. Gizi mama jelenléte, beszélgetésünk, Ildi telefonja, Móni társasága, és végül de nem utolsósorban a hirtelen jött vendégek jelenléte és jókedve.
Valamiért nagyon fontos volt a tegnapi nap az életemben. Valami megmagyarázhatatlant kaptam, erőt, szeretetet, békességet és néhány apró (?) ajándékot! Ami talán nekünk semmiség, észre sem vesszük azt amit közvetítünk, a másik ember számára pedig sokat adunk akár tudtunk nélkül. A tegnapi nap nekem erről szólt. Talán nem is sejtek Ők, hogy mennyit adtak nekem egy szóval, egy tettel, egy mosollyal, a társaságukkal és a tiszteletükkel amit felém nyújtottak. Köszönöm nekik!


Márai Sándor : Ajándék

 
És mégis,ma is,így is,
örökké mennyit ad az élet!
Csendesen adja,két kézzel,
a reggelt,és a délutánt,
az alkonyt és a csillagokat,
a fák fülledt illatát,
a folyó zöld hullámát,
egy emberi szem pár visszfényét,
a magányt és a lármát!
Mennyit ad,milyen gazdag vagyok,
minden nap szakban,
minden pillanatban!
Ajándék ez,
csodálatos.
A földig hajolok,
úgy köszönöm meg.

Nincsenek megjegyzések: