Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2010. január 2., szombat

Morzsák a múltból

Hogy jobban induljon az újév, néhány aranyköpés Levente naplójából.

2007. 07.23 Levi a kinti, homokos autvóal játszott a bejárati ajtó küszöbén. Az autó fele bent,  a másik kint volt. Anya: "Levi, ne vidd be az autót a házba, mert homokos.
Levi: Nem viszem. Guritom."

2007. 07.10. A bölcsiben panasz volt a Levire, hogy verekszik a társaival és nem fogad szót. Hazafelé kérdeztem, hogy mi történt az oviba. Elmondta, hogy nem fogadott szót. Értékelve őszinteségét, mégis megróvásba részesült, aznap nem nézhette egyik kedvenc meséjét.
Anya: " Levente, ma panasz volt Rád a bölcsiben, ezért ma nem nézheted a Micimackót.
Levi: Jó, akkor nézem a Shrek-ket."

2007.07.12 Két nappal később szintén hazafelé a bölcsiből.
Anya: Jó voltál ma a bölcsibe Levi?
Levi: Igen, jó voltam.
Anya: Szót fogadtál?
Levi: Szót fogadtam.
Anya: Nem verekedtél a gyerekekkel?
Levi. Nem! Nézhetem a Shrek-et?

2007.07.23 Reggel öltözöm fel, veszem fel a melltartót.
Levi: Anya, az mi?  - mutat a melltartóra
Anya: Melltartó, Levi
Levi: Bugyi?

2008. 08. Levivel a 88-as buszon utaztunk. A sofőrnek a felső fogsora hiányos volt, kb. egy foga volt. A sofőr közelében lévő ülésre ültünk és Levi szokása szerint jó hangosan megkérdezte: Anya, a sofőr bácsi nem mosott fogat és a fognyűvő manók megették?
Megbeszéltük, aztán amikor leszálláshoz készülődtünk Levi kifagatta egy-két dologról a sofőrt. Mikor már majdnem a megálóba értünk Levi megszólalt, szokásához híven megint csak jó hangosan. Sofőr bácsi neked miért nincs fogad? - kérdezte őszintén Levi, miközben én majdnem elsüllyedtem. A buszon nagy derültség támadt, de hála a sofőr bácsi frappáns (?) válaszának, miszerint még nem nőttek ki a fogai, Levi is megnyugodott.

2008. augusztus Útban Kecskemétre aa repülőgnapon, Levinek feltűnt, hogy sok rendőr áll az utakon. "Apa, mit csinál ott a rendőrbácsi"  . kérdezte Apát Levi. Apa: "Ácsorog.
Levi kérdően nézett Apára: Apa, miért csorog át a Rendőrbácsi?

2008. Luca születése után nem hagyta nyugodni a kérdés, hogy honnan került elő a Luca. Próbáltam gyereknek érthető módon elmagyarázni. Megértette! Visszakérdezett: "Anya, a Luca és Kiki szétjöttek?"

2008. 12. Gabcsi és Levi vacsoráztak a konyhában. Két falat között Levi megkérdezte Gábortól. "Gabcsi, akinek barna szeme van, az nem lát a sötétben, úgy-e?"

2009. 02.09 Levivel társasoztunk. Mondtam neki valamit , mire Levi: "Anya, na ne hülyéskedj már! " Mi otthon nem szoktunk így beszélni, ezért is lepett meg annyira.

2009. 02.10 Levivel a versenyautóssal társasoztunk, amit dobokockával kell játszani. Én voltam a soros, közben mondtam a Levinek valamit. Levi rám szólt ": Anya, guríts már, nem érünk erre rá"

2009. 02.11 Levi : "Anya, úgy-e csak a buta gyerekek csámcsognak? Én nem csámcsogok, csak néha megcsúszik a szám"

2009. 02.14  Gabcsi nálunk volt. Levi beledobot egy játékot a kádba ami nagyot csobbant.
Levi: Gabcsi, hallottad mekkorát csobbant?
Gabcsi: Mi robbant? - rohant ki Gábor a szobából izgatottan
Levi: Gabcsi, nem robbant, hanem csobbant. Figyeld a számat: CSOBBANT!

2009.02. 14 Gabcsi és Levi ebédelt. Az asztalnál mindig jól elbeszélgettek. Az előzményeket nem hallottuk, csak azt amikor Gabcsi nyomatékoson közölte, hogy: "én egy igazi legenda vagyok".

Nincsenek megjegyzések: