Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2009. december 31., csütörtök

Jófejek

Apa évekkel ezelőtt születésnapjára kapott egy maketett, amiből egy fantasztikus vadászrepülőt lehet építeni. Leventét régóta izgatta, és Apa megígérte, hogy a két ünnep között összerakják. Ám az egyik festékből kevés volt, így Apa vett még egy maketett, hogy festékbe ne szükölködjük. Ez így logikus, nemde? :-)
Levi átszellemülten forgatta a dobozt a kezébe és közben megállapította, hogy: "Apa, milyen jófej! Miért? -kérdeztem . Mert megvette ezt a repülőgépet IS. - válaszolta határozottan a jófej gyerekünk.
Anya nem jófej? - izgatott a kérdés és fel is tettem Levinek.
De, te is jófej vagy Anya! - közölte Levi megnyugtatóan. És én miért vagyok jófej Levi? - kiváncsiskodtam tovább.
Mert  megengedted Apának, hogy megvegye ezt a repülőt! - és csodálta tovább a doboz tetejét.

( Jófej Apa nem kért engedélyt tőlem, de nem is számít! Ami számít, hogy a Jófej Gyermekünk Jófej Szülőknek  tart! Remélem, kiérdemeljük tőle ezt a megtiszteltetést.)

Nincsenek megjegyzések: