Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2009. szeptember 23., szerda

A nyáron Levi többször megkérdezte, hogy mikor megyünk Judit nénihez, a pszichológus nénihez, mert szeretné elmondani neki, hogy milyen ügyesen kakil már és nem is kell kúp hozzá. És ez tényleg így van. Nagyon hálás vagyok Judit néninek, hogy segített ezt az igen nagy és kellemetlen problémát megoldani nekünk. A tegnap elmentünk hozzá és hálánk jeléül vittünk neki egy kis desszertet. Megbeszéltük Levivel , hogy odaadja és megköszöni a segítséget. A végén odanyújtotta Judit néninek és mondott volna valamit, de elakadt. Próbáltam Levinek segíteni, hogy mit is beszéltünk meg, hogy mit mond, Levinek felragyogott a szeme, és szinte felkiáltott: Boldog szülinapot! :-)

Sok mindent megbeszéltük Judit nénivel, aki nyugtatólag hat rám. Egy-egy számomra problémás területre olyan nyugtató válaszokat ad, hogy utána az az érzésem, hogy nem is volt ez igazán probléma. És egy-egy szónak mekkora hatása van. Én a zsarolás szót használtam, ha megtiltottuk Levinek a minimaxot, ha nem figyelt ránk. Judit néni szerződésnek hívja :-) Így már mindjárt más, és szimpatikusabb is. Így hát szerződünk a Levivel :-)
Az úszással kapcsolatban megnyugtatott, hogy jól tettük a kimaradást, és szerinte nem így kéne oktatni a gyerekeket. Nem is maradt már kérdés bennünk Judit néni felé, de biztos vagyok benne, hogy lesznek majd még idővel :-)

Levi az este valamit nagyon szeretett volna kicsikarni belőlem. Anya, ígérd meg légyszíves - mondta. Én is mindent megígérek Neked - tette hozzá Levi. Na hát ez az! az ígéret ! Tényleg mindent megígér :-)

Nincsenek megjegyzések: