Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2009. szeptember 10., csütörtök

És mitől vagyok feldobott? Újabb agykontroll sikerektől!

Kb. két hete találtam a tesz-veszen egy képet ami nagyon tetszik és lényegesebb olcsóbb is, mint az üzletben (IKEA). Programoztam rá és láttam magam előtt az előszoba falán és gyönyörködtem benne. Sikerülni fog -nyugtáztam magamban. Aztán a licit lejárta előtt 10 perccel valaki megelőzött és elvitte az orom elől. Hát nem voltam feldobott ettől és a kitartó programozás hiányára írtam. Nem voltam kitartó talán? Vagy ennek így kellett történnie? Vagy más oka van? Elfogadtam. Két nap múlva láttam egy IKEA katalógusban egy hasonló keretet, hasonló árban kép nélkül. Na és - gondoltam, majd mi teszünk bele képet! Jó, jó, de a másik képben pont olyan képek voltak ami tetszik nekem és jól is mutatna az előszobafalán.
Pár nap múlva újra tettem egy sétát a teszveszes képek között. És lám! ott volt a kép amire annyira vágytam és amit elvileg elvittek előlem pár nappal korábban. Biztos voltam benne, hogy most az enyém lesz. És az enyém!

Ma meg felírtam a teendők listájára, hogy felhívjam a pszichológust időpont kérése miatt. Délelőtt csörgött a telefonom és a Judit néni hívott, hogy mi van velünk és mikor megyünk hozzá. Mit is mondtam reggel relaxálás közben? Hogy bevonzom magamhoz azokat az embereket akiktől jól érzem magam és akik pozitívan hatnak rám.

És még egy! Van egy anyuka az ovódában, akivel eddig csak köszöntünk egymásnak. Első alkalom volt, hogy megálltunk beszélgetni. Hamar kiderült, hogy hasonló a gondolkodásunk, és ő is agykontrollozik. Néhány kör után megkérdezte, hogy hol dolgozom, majd én is őt. Hirdetésszervező és az egyik helyi lapnál dolgozik. Jaj, de jó - mondtam, mivel éppen előző nap arról beszélgettünk Apával, hogy hol és hogyan hirdessünk. Meg is osztottam az Anyukával és kérdezte, hogy mivel foglalkozik a férjem. Kéménybélelő - válaszoltam. Szeme elkerekedett, arca meglepően nyúlt és megkérdezte, hogy csaknem V. I-vánnak hívják? De igen, és az én arcom is hasonló meglepett formát öltött mint az övé. Épp ma hívtam őt fel telefonon, hogy ajánljam neki az újságunkat hirdetésre - mondta Anyuka. Véletlenek? És előtte azt programoztam, hogy minél többen értesüljenek Apa tevékenységéről. Bár még nem döntöttünk, hogy és mennyiért hirdettünk, de megfontolandóak ezek a helyzetek. Miért pont akkor kezdtünk beszélgetni, miért pont aznap hívta Apa-t, miért pont Apa szorólapja került a kezébe....miért...miért...miért? A válaszra is remélem hamarosan rájövünk.

Nincsenek megjegyzések: