Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2009. augusztus 26., szerda

A nyaralás alatt az agykontroll gyakorlása háttérbe szorult, holott mindig elhatároztam, hogy rendszeresen relaxálok. De most hogy visszatértem a rendes kerékvágásba,újra szerepet kapott a mindennapjaimban. És az eredmény sem maradt el. Újra és újra megtapasztalom, hogy a pozítiv hozzáállás jókat szül. A tegnap is egy ilyen nap volt. A kis párolgtatómat elvittem szervizbe mivel nem jött ki rajta a pára. Egy kicsit tartottam tőle, hogy mit mondanak ha megnézik, mert nem igazán tartottam be az előírásokat. A salvus-víz sem volt rá jó hatással és nem is lehetett volna használni, a vízkő sem kímélte szegényt, és a tartály is engedett rendesen. A szervizben kiderült, hogy a ventilátor nem jó benne, azt kicserélik és visszakapom az amúgy igen meggyötört párologtatómat. Egy hét múlva felhívtak, hogy mehetek érte, megjavították. Kicsit tartottam tőle, hogy az átvételnél felhívják a figyelmemet, hogy kicsit mostohán bántam szegény "párával", de ehelyett kaptam egy teljesen új, csomagolt szerkentyűt. Alig hittem a szememnek.
Lelkesen és vidáman , kezembe az új párológtatómmal (akinek megígértem, hogy nem teszek bele salvus-vizet és nem fogom hagyni, hogy a vízkő eluralkodjon rajta)bevágottam egy óráshoz, hogy az időnként perceket késő órámat és egy másik nem működő órát megnézze. Megnézte és 10-15 perc után visszaadta mindketőtt üzemképesen. Köszönöm, mennyivel tartozom - szokásos kérdés után, jött a nem szokásos és meglepő válasz: semmivel - ajándék - mondta az amúgy is szimpatikus órás a szemüvege fölött átnézve.
Hát ez egy ilyen nap! - mondtam magamba és megerősítettem magamba azt a reggel elhangzott mondatot, hogy: a pozitív gondolatok hozzák számomra a vágyott jót.

Nincsenek megjegyzések: