Üdvözöllek az oldalamon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

2009. július 10., péntek

Elhatároztam, hogy amíg Levente nem lesz itthon, sokat fogok pihenni. Lassan egy hete már a mamánál van, de valahogy úgy alakult, hogy nem pihentem semmit, viszont mindig rohangáltam. De ma munka után sietek haza és összepakolok a holnapi konyha-előszoba festéshez. De legalább otthon leszek és nagyon várom.

A tegnapi nap a lelki feltöltődések napja volt. Három hét candida diéta után újra a Ritánál voltam. Oldottunk a kandidára (a szervezetem ezt kérte) és nem is olyan meglepő emóció társul hozzá. 12 évesen egy alkohollal összefüggő felháborodás, düh volt ami "fogva tartott" és ezt nagyon jól feldoldottuk. Vizuális szinten levettük a mellkast szorító köteléket és néhány dolgot át is beszéltünk. Az agyammal tudok dolgokat és vallok, de a szívem-lelkem mást mond. És az a dolog lényege, hogy az agyam az érzéseimet is meggyőzze. Volt egy nagyon jó mondata a Ritának, hogy azok az emberek kritizálnak, akik nincsenek békében magukkal. És milyen igaza van. Vajon én békében vagyok? Vajon én kritizálok? Igyekszem választ kapni a kérdésekre! A szervezetem még három nap diétát "kér", hogy ürítse a kandidát és utána már ehetek gyümölcsöt végre. A három hét diétából ez volt a legnehezebb, de ez sem okozott leküzdhetetlen akadályt. Rita felhívta a figyelmemet, hogy az elkövetkező három napba érezhetek furcsa dolgokat (is) , akár rosszabbul is lehetek, de ne lepődjek meg, a tisztulás miatt. van. És ma tényleg kicsit felpuffadtam, de lehet, hogy csak a sárgarépa tócsni teszi a dolgát :-)

Aztán a Gyöngyi barátnőmmel találkoztam nagyon sok idő után. Közel dolgozik hozzánk, és mégis évekig elkerültük egymást. De hosszú idő után is nagyon-nagyon jót beszélgettünk és feltöltött. Ugyanaz maradt aki volt. Kedves, nyílt, őszinte és sugárzik belőle a pozítiv energia. Nem véletlen, hogy sokan szeretik - mondja ő is. Átrágtuk magunkat sok témán, és volt amibe másképp látatott velem dolgokat. Én én vagyok, minek merült fel bennem az orrplasztika lehetősége, amikor Michael Jackson kifejezetten ilyenre plasztikáztatta az orrát mint nekem- mondta nevetve a Gyöngyi. De ha én attól jobban fogom érezni magam, akkor tegyem - mondta őszintén. Kétségeimre, kérdéseimre hitelt adó válaszait elraktározom magamba és igyekszem előkaparni ha szükségem lesz rá. Remélem, hogy gyakrabban fogunk találkozni mint eddig. Az együtt töltött három óra nagyon gyorsan elillant és nagyon sok témát kimerítve, feltöltödve mentem haza.

Nincsenek megjegyzések: